Інформаційна картка учасника всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»


Інформаційна картка
учасника всеукраїнського конкурсу «Учитель року – 2019»
у номінації «Географія»


Прізвище, ім’я, по батькові
Бойко Оксана Михайлівна
Посада
Учитель географії
Місце роботи (найменування закладу освіти відповідно до статуту)
Васильківська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 9 Васильківської міської ради Київської області
Освіта (найменування закладу вищої освіти, рік закінчення навчання)
Київський державний педагогічний інститут ім. М. Горького; 1991 рік
Самоосвіта (за останні 3 роки)
«Методичні рекомендації щодо впровадження STEAM-освіти» (2017 р.);
«Інтегрований курс «Природничі науки»: очікування від експериментального впровадження» (2018 р.) https://naurok.com.ua/webinar
Загальний стаж роботи
28 років
Педагогічний стаж
28 років
Стаж роботи у даному закладі освіти
28 років
Кваліфікаційна категорія
Спеціаліст вищої категорії
Педагогічне звання                    (за наявності)

Науковий ступінь                        (за наявності)

Посилання на Інтернет-ресурси, де ви представлені (за наявності)
https://www.facebook.com/
Посилання на відеорезюме**

Педагогічне кредо
«Я мислю, а відтак – існую! Я дію, а відтак – живу. Та, якщо хоч на мить засну я – життя уже не здожену!»

Педагогічний портрет

                                                          Я вибрала Долю собі сама…
                                                         І що зі мною не станеться –
                                                              у мене жодних претензій нема
                                                          до Долі – моєї обраниці...    
                                                                                                     Л. Костенко

             Учитель… Це посада чи покликання?
Для багатьох моїх колег  - це мрія дитинства, для декого – обдуманий вибір, для когось – випадковість, а мене ця професія, мабуть, вибрала сама.
             Народилась і виросла я в учительській родині.  Мої батьки віддали цій професії все своє життя. Тому, коли дітлахи гралися в школу, ми з сестрою в ній просто жили. Після закінчення школи, не задумуючись, пішла в педагогічний вуз. А тепер маємо вже цілу учительську династію в трьох поколіннях – мої батьки, ми з сестрою, мій чоловік, наша донечка.
              У Васильківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів № 9 працюю з 1990 року. За 28 років педагогічної діяльності ні разу не пожалкувала про свій вибір.
Говорять, що Учитель - артист своєї справи, але глядачі не зустрічають і не проводжають його оваціями. Говорять, що Учитель -  скульптор, але його роботи до певного часу ніхто не бачить, окрім нього самого. Учитель - це лікар, але його пацієнти рідко дякують за лікування, та і лікуватися не дуже прагнуть. Де ж черпати цьому артисту-скульптору-лікареві натхнення?..
        У дітях, яких тобі довірили.
        Сьогодення вимагає від школи виховання життєво компетентної креативної особистості, здатної реалізувати себе в умовах динамічного розвитку світу. Але щоб виховати світлу, красиву Людину, сучасний вчитель має усвідомити всю благородність та серйозність свого призначення, бо учень – маленький Всесвіт, до якого треба шукати дорогу і розумом, і серцем.
           Тому замало бути просто освіченим, у школі головне навчитися поєднувати в собі і ерудованість, і різносторонність захоплень (щоб відкрити ще невідоме доступно та цікаво), і впевненість у собі (оскільки маєш бути прикладом), і сучасність (бо лише так можна зрозуміти інтереси та бажання дітей), і доброзичливість, і прагнення допомогти дитині зрозуміти свої таланти та віднайти себе.
           Зміни у суспільному житті і свідомості вимагають від нас, педагогів, визначити нову мету навчання та виховання – розвиток інноваційної особистості, здатної до життєвої творчості та самореалізації у нових соціальних умовах.
               Досягти цієї мети шляхом використання лише традиційних форм та методів організації навчальної діяльності неможливо. Тому необхідна серйозна, науково  обґрунтована робота, спрямована на переоцінку існуючих підходів і до визначення мети й змісту освіти, і до форм і методів навчання та виховання. 
              Темою мого педагогічного досвіду є «Формування комунікативних навичок як шлях до підвищення мотивації навчальної діяльності учнів на уроках географії». Особистісно-орієнтовані технології ставлять сьогодні в центрі усієї шкільної освітньої системи особистість дитини, забезпечення комфортних, безконфліктних умов її розвитку,  реалізації  природних  потенціалів: нахилів, задатків, здібностей, талантів.
                 Постійно працюю над пошуком сучасних інноваційних форм навчання, які дитина зможе застосовувати у своєму житті. Формування комунікативної компетентності, комунікативної культури є одним з найнеобхідніших завдань на шляху до виховання творчої особистості випускника. Географія, як універсальна наука, має можливості для здійснення цього завдання. У своїй практиці застосовую різноманітні форми й методи, які відповідають меті уроку, змісту навчального матеріалу, віковим і психологічним особливостям учнів, сприяють оволодінню знаннями й вміннями. Під час проведення уроків використовую наочні посібники, сучасні технічні засоби, ІКТ, навчаю проводити експерименти та дослідження.
З метою розвитку творчої особистості активно впроваджую діяльнісний підхід у навчанні, при якому діти виступають у ролі активних шукачів інформації, дослідників, доповідачів, співрозмовників, що дає змогу розвивати комунікативні навички особистості, висловлювати власну думку. У роботі використовую право на творчість, застосовую колективні форми навчальної діяльності, ігрові прийоми, роботу в парах, творчі завдання, проектну діяльність.
           Переконана, що нетрадиційні форми навчання допомагають вирішувати ті складні завдання, які сьогодні стоять перед нашою освітою і школою зокрема.  Як писав відомий педагог В. Сухомлинський, «щоб дати учням іскринку знань, учителю потрібно ввібрати ціле море світла».
Викладання у школах має бути цікавим й захопливим. Досягти цього не так складно, як здається. Все, що потрібно — це люди, які горять своєю роботою, і трішечки наукових знань. Треба, щоб вчителі любили те, що вони роблять, і не боялися експериментувати. Вмотивований учитель – це факел, від якого запалають маленькі ліхтарики - очі наших учнів. Майбутнє української освіти, на мою думку, в педагогіці партнерства. В основі педагогіки партнерства – спілкування, взаємодія та співпраця між учителем, учнем і батьками. Стосунки партнерства складаються там, де діти і дорослі обєднані спільними поглядами і прагненнями.
Вважаю, що в сучасній школі треба змінити підходи до домашніх завдань (можливо навіть відмінити).  Це розвантажить дитину, надасть їй емоційної свободи, створить умови для розвитку дитини як особистості. В позаурочний час дитина повинна займатися улюбленою справою: спорт, музика, танці і т. д.
          Я хотіла б зустрітися з педагогами-колегами, які мають досвід у застосуванні інтерактивного обладнання на уроках. Мене цікавить програмне забезпечення освітніх програм та можливості їх використання в навчальному процесі.                                                                                                            
          У вільний час люблю читати книги, дуже полюбляю поезію, обожнюю театр. Цікавлюся компютерними програмами для створення фото- та відеомонтажу. Моїм захопленням є подорожі з сім’єю. Моя родина – мій найбільший скарб і найбільше досягнення. 
          Учитель робить цей світ  добрішим і мудрішим, дає людству надію на подальший розвиток.  Виконуючи таку важливу місію на цій Землі, хіба можна говорити про непрестижність нашої професії?!!


Комментарии

Популярные сообщения из этого блога

Календарно-тематичне планування 9 клас

Календарне планування 8 клас

Фотоквест "Наша планета - Земля"